środa, 9 grudnia 2015

13. Święta już niedługo #1 - Rozpoczęcie serii świątecznej, Mikołajki & Nowy wygląd bloga!

Hejka!
Witam Was serdecznie w pierwszym poście Świątecznej Serii! Posty z tej serii będą się pojawiały ok. dwa razy tygodniu, w zależności od tego ile będę miała czasu. Seria będzie trwała do świąt, a właściwie do 23 grudnia tego roku. Oczywiście notki będą związane ze świętami :) .

******************************************************

Zanim zaczniemy dzisiejszą notkę chcę... podziękować za aż 800 wyświetleń! Dzisiaj było ich aż 24, a wczoraj po specialu- 20! Dziękuję <333 .

*****************************************************

Właśnie, zauważyliście, że coraz więcej osób zakłada blogi o LPS?  Mnie to strasznie cieszy :) .
Tutaj są linki do blogów, które niedawno zauważyłam:


Mam nadzieję, że żadnego nie pominęłam xD .

*************************************************************

Tak w ogóle to mamy nowy wygląd bloga. Mam nadzieję, że się Wam podoba :) . Oprócz  jest świąteczna playlista :) . Oto piosenki, które się na niej pojawiły:
-Cascada- Last Christmas 
-Wham! - Last Christmas
- Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You
-Jingle Bells
-We wish you a merry christmas
-Eartha Kitt- Santa baby
-Katarzyna Łaska - Mam tę moc
-Let It Go-  Idina Menzel
-Libre Soy - Martina Stoessel
-Shakin Stevens - Snow is falling

Pozostawiłam jeszcze piosenki z poprzedniej playlisty, abyście mogli ich  posłuchać :) . Gdyby ktoś znał jeszcze jakąś świąteczną lub zimową piosenkę i chciałby, żeby pojawiła się ona w playliście, niech napisze jej tytuł i wykonawcę w komentarzu ;) . 


*************************************************************

Dobrze, czas już zacząć notkę! Pokaże Wam prezenty, które dostałam z okazji Mikołajek :) . Może nie dostałam LPS, ale i tak bardzo się cieszę ^^ . Poza tym to też jest związane ze świętami, a post nie związany z LPS raz na jakiś czas, nikomu ni zaszkodzi :) . Przepraszam jeszcze za to, że niektóre zdjęcia są odwrócone :( . W każdym razie mam nadzieję, że nie będzie Wam to przeszkadzać . A więc let's go!

Rzeczy, które dostałam na Mikołajki 2015 roku :

1.

Coś słodkiego ^^ . 

2.

Spineczki :) . Bardzo mi się przydadzą :) .

3.

Szminka ochronna, która też mi się bardzo przyda :) . 

4. 


Nowy piórnik! Jej! Bardzo mi się przyda, bo wszystko mi się wywalało ze starego piórnika XD .

5.

Dostałam tęż pianki ^^. Akurat te kolory, których nie mogłam nigdzie znaleźć :) .


Moja siostra też dostała kilka kolorów, więc teraz mamy cały komplet :) .

6. 


























Uwaga!




























To jest...






























Zaczarowany las! Marzyłam o tej kolorowance (jak już pewnie wiecie) ! Strasznie się z niej cieszę! Spójrzcie na ilustracje. Śliczne, prawda? 





Jak coś pokoloruję to może Wam pokażę :) .

***************************************************

Na koniec chcę jeszcze przeprosić za to, że w notce ze specialem zdjęcia się źle wyświetlały :( . W każdym razie już to poprawiłam i każdy petek jest podpisany swoim odpowiednim imieniem :) .
Special na +500 wyświetleń <--- link do poprawionej notki :) 

**********************************************

Dobrze, a więc to tyle na dzisiaj . Mam nadzieję, że pierwsza notka świątecznej serii Wam się     podoba :) .
~Wisienka~

3 komentarze:

  1. Trochę podobna nazwa serii do mojej 'xd...
    No nic, fajne prezenty c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!
    Też marzę o tej kolorowance i drugiej tajemny ogród też jest piękna<3
    Nie mogę doczekać się kolejnej notki z tej serii
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. A i zapomniałam
    wystruj bloga jest świetny. Taki zimowy ;)

    OdpowiedzUsuń