sobota, 31 października 2015

9. TAG Kolekcjonerów LPS

Hejka!
Dzisiaj mam dla was tag kolekcjonerów lps :D. Mam nadzieję, że się Wam spodoba :) . A więc Zaczynajmy!

**********************************

TAG KOLEKCJONERÓW LPS

1. Gdzie i kiedy zdobyłaś pierwszą figurkę?
Pierwszą figurkę dostałam na Boże Narodzenie w 2010 roku.
2.Ile figurek liczy Twoja kolekcja?
Moja kolekcja liczy dokładnie 72 figurki.
3. Ile masz popularnych lps?
Niestety tylko 3 :/
4. Ile masz brokatowych lps?
Mam tylko 3.
5. Ile masz lps z SEP?
Niestety nie mam żadnego. Kiedyś miałam okazję kupić, ale wybrałam inne figurki. 
6. Masz jakieś unikaty? Jeśli tak to jakie?
Niestety nie mam.
7. Masz jakieś manie lps?
Hmm... chyba shorthairy i spaniele :) 
8. Jaki jest Twój wymarzony lps?
Ten oto jamnik: 



<33333

9. Chciałabyś mieć Comic Con  Kitty?
Bardzo :)
10. Gdzie najczęściej kupujesz lps?
Aktualnie na allegro lub olx. 
11. Jaka jest Twoja ulubiona figurka? Gdzie i kiedy ją zdobyłaś?
Moją ulubioną figurką jest Lexi. Kupiłam ją kilka miesięcy temu na olx :) .
12. Którą serię najbardziej lubisz? G1, G2, G3 czy G4?
Oczywiście G2, tak jak większość kolekcjonerów :) .
13. Co sądzisz o serii G3 i G4? Która według ciebie jest lepsza?
Nie są one takie jak G2, ale niektóre są naprawdę słodkie i opłaca się je kupić. Czasami jednak widok niektórych figurek z tych serii mnie przeraża XD . Chyba lepsza jest G4, bo jest tam więcej słodkich figurek :) .
14. Co sprawia, że kolekcjonujesz lps?
Nie wiem. Po prostu bardzo je lubię :) .
15. Co sądzisz o popularnych lps?
Są one jednymi z najładniejszych figurek :) . Niestety ich ceny są zbyt wysokie :( .
16. Jak często bawisz się lps?
Zależy. Jak mam czas :) .
17. Co sprawia Ci największą przyjemność w zabawie lps?
Nie wiem. Po prostu uwielbiam się nimi bawić. To sprawia mi największą przyjemność :) .
18. Co sprawia Ci największą przyjemność w kolekcjonowaniu lps?
Wszystko XD .
19. Jak często kupujesz nowe lps?
Zależy. Co miesiąc, co dwa.
20. Co najbardziej lubisz w lps?
To, że są słodkie i fajnie się nimi bawi :) .

**************************************

Na dzisiaj to już wszystko. Mam nadzieję, że mój tag Wam się podobał :) . Możecie zrobić go na swoich blogach lub napisać odpowiedzi na pytania w komentarzach :) . Będzie mi bardzo miło :) .
~Wisienka~

P. S. 
Co byście chcieli zobaczyć w następnej notce? Napiszcie w komentarzach :) .

8 komentarzy:

  1. Mega. Uwielbiam czytać TAGI ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Skopiowałam do notki pytania, nie masz nic przeciwko? ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę użyć tych pytań u mnie w tagu ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Użuję tych pytań do TAG'u kolekcjonerów ^^ Nie gniewasz się słonko ? Jeśli chcesz w wolnej chwili wejdź na mój kanał ( xDragons) ^^

    Gorąco pozdrawiam !
    ~ Draguś :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu ~wisienka~ to ja jestem wisienka xd.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super c: mogę użyć na moim kanale tych pytań? (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zamówiłam sobie tego jamniczka i to w oryginalnym opakowaniu! Kosztował 150 zł ale myślę że się opłacało. A No tak! Kupiłam go na olx.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabyś kupić ode mnie lps?

    OdpowiedzUsuń