niedziela, 6 grudnia 2015

12. Moja kolekcja Littlest Pet Shop + ciekawostki! [ Special na +500 wyświetleń]

Hejka!
Na początek chcę Was przeprosić za tak długą nieobecność... Miałam strasznie dożo sprawdzianów, co bardzo ograniczyło mnie w czasie wolnym. W każdym razie już jestem, a niedługo święta, w ięc będę miała czas na nadrobienie zaległości :). Chcę podziękować Wam za ponad 700 wyświetleń i 30 komentarzy! Pod ostatnią notką było aż siedem komentarzy! Dziękuję! <333

*****************************

Dziękuję również Plamci LPS za zasubskrybowanie mojego kanału na YouTube <333. Co prawda nic tam nie ma, ale jeśli chcecie mogą się na nim pojawić rzeczy do bloga :) . Napiszcie w komentarzach, co o tym myślicie :) . Wisienka LPS  <---- link do kanału .

**************************************************
 Dobrze, ale przejdźmy już do naszego specialu! Bardzo się napracowałam (dlatego też mnie nie było) i mam nadzieję, że się spodoba :) . Dziękuję jeszcze Kewi i Tusi za wspaniały pomysł <3 .







***

Dobrze, a teraz ciekawostki!
1. Mam 75 figurek Littlest Pet Shop.
2. Mam 4 brokatowe LPS.




3. Mam 2 powtórki LPS. Jedną dostałam kiedyś pod choinkę 24 grudnia, a drugą dzień później, czyli 25 grudnia tego samego roku.




4.  Moim pierwszym LPS była sarenka #1517, którą dostałam na Boże Narodzenie w 2010 roku.


5. Mam jednego metalicznego LPS ( rybkę #327) i jednego LPS fuzji (pingwinka #333) .


6. Mam 3 wróżki LPS w tym jedną brokatową i jedną świecącą.


7. Mam 5 LPS z serii G3 i jednego z serii G4.



8. Wszystkie moje LPS z serii G3 mają fioletowe oczy.

9. Mam trzy LPS z saszetek.


10. Mam trzy LPS popularnego kształtu.



11. Moim ulubionym LPS jest Lexi, czyli maskotka bloga.


12.  Moje dwie figurki kupiłam za zagranicą.


13. Dwa moje LPS mają takie samo imię.

14. Dawniej, kiedy miałam niewiele LPS ( 2010/2011rok) bawiłam się, że podróżują autem dla LPS po całym domu, np. w salonie były w jednym mieście, a w moim pokoju- w drugim (wyobrażałam sobie z siostrą, że te miasta są od siebie oddalone o 300km) XD .

15. Na początku, gdy miałam ok.20 figurek miałam tylko chyba z trzech czy czterech chłopaków, a reszta to były dziewczyny ( chodzi mi o figurki) .

********************************************************

Na koniec muszę bardzo podziękować Plamci LPS za bardzo przydatną poradę na jej blogu
 (Klik! <--- link do notki na blogu Plamci ) . Gdyby nie ten post, prawdopodobnie teraz siłowałabym się z szukaniem informacji, gdzie można znaleźć darmową muzykę do filmów, a special pojawiłby się... nie wiem XD . W każdym razie na pewno nie dziś. Jeszcze raz dziękuję <333. 

*********************************************************

Dobrze to już na dzisiaj tyle. Mam nadzieję, że special Wam się spodobał :).

P.S 
Następna notka (możliwe, że już jutro) będzie pierwszym postem ze świątecznej serii  na blogu :) .




5 komentarzy:

  1. Fajny filmik, ale chyba napisy się trochę poprzesuwały, a slajdy źle poukładały xd
    Ogólnie fajna notka, pomysł z faktami o kolekcji jest super x3

    PS: Śliczny wygląd ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka :)
    Dzięki za linka do mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam 46 petków, a ty o wiele więcej :) Ja zaczęłam zbierać petshoby chyba w 2009-8 roku :C dam ci suba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna notka :)
    Ja mam tak ok.65-75 petkow;)
    Kolekcje zaczelam chyba 2009-2008:)

    OdpowiedzUsuń