środa, 28 października 2015

8. Domki moich LPS

Hejka!
Przepraszam Was, że notki nie pojawiają się często, ale po prostu brakuje mi czasu mi czasu i nic na to nie poradzę. W każdym razie dzisiaj chciałabym pokazać Wam domki moich LPS :D .  A więc zaczynajmy!

***************************

DOMKI MOICH LPS

Wszystkie domki dla LPS  ja i moja siostra mamy wspólne i obie się nimi bawimy.
Mamy 5 oryginalnych domków dla LPS i 3 od innych zabawek., czyli nasze LPS mają 8 domków do dyspozycji :). Nie planujemy zakupu kolejnych domków, ponieważ tyle nam wystarczy i wiemy co to jest umiar :) .Kilka domków dostałyśmy zanim otrzymałyśmy pierwsze LPS .

***

ORYGINALNE DOMKI DLA LPS




Największy domek LPS. Dostałam go używanego dwa lata temu na Mikołaja. Na dole znajduje się sklep, a a na górze mieszkania LPS. 



Szpital dla LPS. Dostałam go trzy lata temu na Mikołaja w oryginalnym opakowaniu. Na górze znajduje się gabinet i apteka, a na dole poczekalnia i drugi gabinet. Ja i moja siostra mówimy raczej na ten domek "klinika" , a nie "szpital" .



Centrum sportowe, czy coś takiego XD. W każdym razie domek dostała moja siostra dwa lata temu na urodziny. W tym budynku znajduje się szkoła naszych LPS . 


Auto LPS. Nie wiem, czy można zaliczyć je do domków. Dostałam je na urodziny chyba cztery lata temu, ale nie do końca pamiętam. Było ono moim pierwszym większym zestawem. Aktualnie jest autobusem dla LPS. Dostałm je oryginalnie zapakowane.


Plac zabaw dla LPS. Taki mniejszy domek, ale chyba mogę o nim napisać cn? Kupiłam go sobie jako pamiątkę z Czech rok temu. Jest to ulubiony plac zabaw wszystkich dzieci w mieście.

***

NIEORYGINALNE DOMKI DLA LPS


Taki drewniany domek. Kupiłam go chyba rok temu w netto. Z tego co wiem Julie z bloga Mój świat LPS też ma taki :) . Ogólnie jest domek mieszkalny.



Domek od Fifi czy czegoś tam XD . Dostałam go na gwiazdkę za nim dostałam pierwszego LPS.
Jest to domek mieszkalny. 



Domek od MLP. Moja siostra dostała go na gwiazdkę, wtedy kiedy dostałam domek, który pokazałam przed chwilą.

******************************************

Ok. To już na dzisiaj wszystko. Mam nadzieję, że notka Wam się podobała :) .

~Wisienka~

2 komentarze:

  1. Fajne domki ^^
    Mam taki jak Twoja szkoła, tylko że w innym kolorze x3

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pomarańczowy jest taaki uroczy :>

    OdpowiedzUsuń