piątek, 2 października 2015

4. Post organizacyjny / Wybieramy maskotkę bloga!

Hej!


Co u Was? Ja niestety jestem chora i muszę siedzieć w domu, mimo pięknej pogody :( . Ogólnie dzisiaj nie było mnie w szkole i sprawdzian oraz recytację muszę zaliczać w kolejnym tygodniu. Dawno nic nie pisałam, ale prawie codziennie mam sprawdzian, kartkówkę, itp. Ale nie martwcie się :) . Kiedy znajdę więcej czasu notki będą pojawiać się częściej :) . Chcę podziękować Wam za ponad 200 wyświetleń oraz mnóstwo miłych komentarzy! Nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy! Przejdźmy jednak do sedna notki, czyli ulepszeń i wyboru maskotki bloga!

*************************************************


Aby Wam się Wam lepiej czytało notki postanowiłam dodać fawikonę oraz playlistę z Waszymi ulubionymi piosenkami. W dodatku postanowiłam zrobić głosowanie na maskotkę bloga.
Zacznijmy może od maskotki bloga i favikony.


******

Jeśli chodzi o maskotkę bloga to już możecie wziąć udział w głosowaniu! Z boku --> została utworzona ankieta. Możecie głosować na dowolną liczbę kandydatek, do przyszłego piątku, czyli 09.10.15r.  Oczywiście najpierw przedstawię figurki, które mogą zostać maskotką :) . Chyba nie muszę ich opisywać, ponieważ niedawno była notka o moich ulubionych lps, a to są właśnie jedne z moich ulubionych figurek :) . Maskotką bloga możę zostać:
  


 Lexi Spaniel



Kitka Shorthair


Czekoladka Corgie

******************************************************

Jeśli mowa o maskotce to będzie ona również na favikonie ^^.

******************************************************

Dobra przyszedł czas na playlistę. Napiszcie w komentarzach pod tym postem tytuły swoich ulubionych piosenek. Pamiętajcie! Każdy może wypisać tyle piosenek ile chce! Moje ulubione piosenki już zostały dodane :). 

********************

Więc to byłoby wszystko w dzisiejszej notce organizacyjnej :) . Pamiętajcie o głosowaniu w ankiecie obok oraz o napisaniu tytułów swoich ulubionych piosenek w  komentarzach ^^.
~Wisienka~


P.S.
Co byście chcieli zobaczyć w kolejnym poście? Może DIY ? Napiszcie komentarzach :) .









4 komentarze:

  1. Super! Zagłosuję na Lexi
    Moje ulubione piosenki :
    A little me
    Really don't care
    Tounge Twister
    Good Time

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Mam już faworytkę ^^ . Moje ulubione piosenki:
    Green Day -Basket Case
    My Chemical Romance - Dead
    Green Day - Stray Hearth
    My Chemical Romance - Na Na Na

    OdpowiedzUsuń
  3. Corgie wymiata:) Wgl niezły blog się zapowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzę o cocker Spanielu takim jak Lexi <3
    Uwielbiam twoje posty! :*

    OdpowiedzUsuń