sobota, 24 października 2015

7. Autumn Photoshoot

Hejka!
Dawno nie było notek co nie? Dlaczego? Szkoła, obowiązki itd. Pisałam o tym trochę, więc chyba nie muszę dalej tłumacz i robić wykładów na ten temat cn? XD W każdym razie w dzisiejszej notce będzie jesienna sesja zdjęciowa. 

*********************************

Jednak najpierw chcę Wam bardzo podziękować za ponad 350 wyświetleń i aż 14 komentarzy! Są one dla mnie naprawdę ważne i bardzo mnie motywują! Jesteście kochani <333

*********************************

Wygląd bloga został już zmieniony ^^ . Oprócz playlisty dodałam jeszcze strzałkę w górę i efekt kursora :) . Jeśli ktoś chciałby, żeby jeszcze jakieś piosenki zostały dodane do playlisty, napiszcie ich tytuły i wykonawców w komentarzach :) . Nie martwcie się. Dla mnie to żaden problem :) . Mam nadzieję, że nowy wygląd bloga Wam się podoba :) . Jeśli tak napiszcie w komentarzach :) . Przejdźmy jednak już do naszej sesji.

*********************************

AUTUMN PHOTOSHOOT



 Czekoladka, a z tyłu trawa ozdobna XD


Kitka chodzi na takim płotku ^^ 


Zdjęcie na trawce XD


Czekoladka przy takich czerwonych listkach :)


I inne ujęcie :D


Selena też pozuje na tle trawy :3


Kryjówka w trawie XD


Selena na ławce :P


Na murku ^^


Spacerek ^^


;*


Lexi w listach <333




Lexi na kamyczkach ^^


Różyczka 


Mimi siedzi na gałęzi jakiegoś iglaka XD


Hader. W ogóle fajne zdjęcie wyszło XD



Szrusia. Jest sweet <3333


Jagódka. Znowu LPS na trawie XD


Sasza siedzi na drzewie. 


Tina na tle jakiejś rośliny.


Rick. Badzo podoba mi się to zdjęcie.


I znowu na kamieniach XD


Jan na coś patrzy. Jestem bardzo zadowolona z tego zdjęcia :)


<3333


Amanda na tle listków ^^


Spacerek ^^



Kitka


Neli i natura


Na koniec jeszcze kilka zdjęć Gabrysi.




*******************************************

No to już koniec sesji. Mam nadzieję, że się Wam podobają :) . Przepraszam za złą jakość, ale niestety nie mogę wykonywać zdjęć w lepszej jakości.  :( . Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie :) .

~Wisienka~








4 komentarze: