sobota, 26 września 2015

3. LPS Shoping #1 - Lili

Hej!
Dzisiaj mam dla Was pierwszy Shoping :D . Jest spóźniony o tydzień, ale chyba rozumiecie: sprawdziany, wypracowania, zadania domowe, lektury, treningi, kłopoty z przesyłaniem zdjęć, itp. Mam nadzieję, że to zrozumiecie.

******************************************************

Jednak najpierw chcę podziękować Wam za ponad 170 wyświetleń! To naprawdę dużo! Dziękuję również za bardzo miłe oraz motywujące komentarze, na które teraz odpowiem :D .

Fajny blog. Będę tu częściej zaglądać;)
Dzięki :) . Cieszę się, że mój blog Ci się podoba :) .Twój blog też jest super. Dziękuję, że dodałaś go do listy polecanych na swoim blogu <3.

Świetna notka! Drugi post a już tak mega super świetnie mega * opanuj się Marta * . Niech moc będzie z tobą kochana! Mi się strasznie podoba Rick i Lexi. Może się spikną? Pasują do siebie!

Pozdrawiam! 

~Marta2003

Dzięki <3 . Bardzo się nad nią napracowałam, a efekt i tak mnie nie do końca zadowala. Mimo to cieszę się, że mój trud się opłacił :). Jeśli chodzi o Ricka i Lexi to długo nad tym myślałam, ale według mnie ktoś inny bardziej do niego pasuje :).



Nie ma za co ^^

Bardzo fajny wpis! :3

Lexi jest śliczna ^_^

Czekam na kolejną notkę x3

Cieszę się, że Ci się podoba :) . Postaram się pisać notki jak najczęściej :3.

Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję! Jesteście kochani <3 .
OK. W takim razie przejdźmy do Shoppingu :) .

********************************************************

Tydzień temu w sobotę moja mama była w papierniczym i kupiła mi saszetkę z LPS z serii G4. Zawsze kiedy widziałam tą serię w sklepach myślałam: ,, O nie, to chyba najgorsza seria lps ”. Jednak okazało się, że te figurki też są słodkie i mają swoje zalety.

A więc zacznijmy otwieranie!


Tak wygląda saszetka z przodu...


...a tak z tyłu.


Otwieramy saszetkę, a w środku są...


informacje...




 gwiazdka, którą można przyczepić figurce, a także doczepić do większego dodatku...

większy dodatek, czyli w tym wypadku bucik...

i oczywiście słodki lps.

Figurka ma również dziórkę, jednak jest ona o wiele mniejsza, niż u normalnych lps.

Tak prezentuje się cały zestaw ^^. Teraz nieco ją opiszę:

Figurkę nazwałam LiLi i jest moim 72 lps, pierwszym z serii G4. Ma ona 4 latka, chodzi do przedszkola i uwiebia spędzać czas ze swoją mamą-Rose (czyt. Rołs). Chętnie słucha czytanych przez mamę książek oraz uwielbia chodzić na plac zabaw.

Może jakieś zdjątka?
XD


Takie tam XD .


Z mamusią <3 


Śniadanko ^^ .

-Mamusiu może poczytamy?

-Dobranoc kochanie!
-Dobranoc mamusiu!

****************************************

No więc to chyba na tyle. Chcę jeszcze przeprosić za słabą jakość zdjęć, ale nie miałm możliwości zrobić ich w większej jakości. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie :3 .
Buziaczki ;*
~Wisienka~

4 komentarze:

  1. Lily jest słodka :3 Chociaż przerażają mnie troszkę jej oczy xD
    Fajne zdjęcia, najbardziej podoba mi się to przy stole :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Notka super! Ja się w 50% przekonałam do G4 ponieważ niektóre są naprawdę urocze :> . Zdjęcia fajne, tylko z lekka nie ostre. Robisz je telefonem czy aparatem? Ja robiłam takim nie profesjonalnym niby aparacikiem i były w jeszcze dużo gorszej jakości więc się nie przejmuj. Czekam na następną notkę!
    PS. Lili w tym kozaku kozaczy XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje posty-są takie staranne <3
    motekkotka5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń