piątek, 9 października 2015

6. Poradnik #1 / Jak tanio zdobyć popularne figurki?

Hejka!
Dzisiaj mam dla Was poradnik :D . Wybaczcie, że notki nie pojawiają się często, ale prawie codziennie siedzę w szkole naprawdę długo. Chodzę jeszcze na dodatkowy angielski. W dodatku w tym roku piszę sprawdzian szóstoklasisty i muszę się dużo uczyć. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie :).
Chciałabym jeszcze ogłosić wyniki głosowania na maskotę bloga! A więc maskotką bloga zostaje...



Lexi!
Uzyskała ona 2 głosy, Czekoladka 1 głos,  a Kitka 0.
Dziękuję wszystkim za udział w głosowaniu!

********************************************

Oczywiście niedługo pojawi się favikona, playlista, a także zmieni się wygląd bloga :D .

************************************************

Dobrze, przejdźmy już do naszego poradnika :D .
Może nie mam zbyt wielu popularnych LPS, ale wiem jak tanio je zdobyć :). Dodam jeszcze, że wszystkie poniższe zdjęcia pochodzą z grafiki google.  A więc let 's go!

********************************************

Popularnymi figurkami LPS są:


spaniele,



collie,


 jamniki,


shorthairy,


i dogi niemieckie.



Dlaczego są one popularne? Po prostu stały się bardzo lubiane przez kolekcjonerów. Więcej możecie przeczytać na tym oto blogu: CalandivaLPSblog.

***


JAK TANIO ZDOBYĆ POPULARNE LPS?

1. Podstawowym elementem jest cierpliwość. Jeśli nie będziemy cierpliwi nie uda nam się wypatrzeć jakiejś świetnej okazji.

2. Kiedy wypatrzysz jaką świetną okazję, nie bój się poprosić rodziców o kupienie figurki.

3. Podczas wizyty w sklepie, w którym są figurki dokładnie przejrzyj asortyment. Gdzieś z tyłu mogła się zawieruszyć popularna figurka. W dodatku niedawno pojawiła się nowa seria i w sklepach można znaleźć tę oto figurkę:


4. Szukaj popularnych lps w dużych zestawach. 

5. Szukaj figurek na różnych stronach-Allegro, OLX, Ebay itp.

6. Zapytaj rodzinę lub przyjaciół. Może ktoś może Ci tanio sprzedać popularną figurkę?

*********************************************************

No, więc to byłoby dzisiaj na tyle. Mam nadzieję, że moje rad Wam się przydadzą :). wybaczcie, że post taki krótki, ale jestem już zmęczona.
~Wisienka~

P.S.
Co byście chcieli zobaczyć w następnych notkach? 
Napiszcie w komentarzach :) .

4 komentarze: