sobota, 27 lutego 2016

21. 20 faktów o mnie! [Special na +2000 wyświetleń]

Hejka!
Dawno nie było postów, prawda? Dlaczego? Brakowało mi weny i chęci do pisania. Poza tym trochę nie miałam czasu. Czemu? Ponieważ szykowałam special na...
2000 wyświetleń!!!
Jejku, jest ich już tak dużo, a ja zawaliłam :( . Przepraszam :( . W każdym razie wszystkim bardzo dziękuję! Nie było mnie miesiąc, a wy wchodziliście i nabijaliście wyświetlenia na blogu! Jesteście kochani <333 . Dziękuję Wam bardzo <333 .

***************************************************

Jeszcze szybko odpowiem na komentarze z poprzedniej notki ^^

MyLittleWorldLPS:


Bardzo ładne zdjęcia :))
Mi tez się podoba najbardziej podoba to 30 zdjęcie ;)
Musiałaś się napracować tyle zdjęć 0.0
A, i życzę zdrowia, żeby Ci wyzdrowiał nadgarstek bo musisz częściej pisać ;3 w sumie to ja też się opuściłam ;D
pazdrowionka <3

Dziękuję :3 . Trochę się napracowałam, ale jestem z nich bardzo zadowolona :) . I dziękuję za życzenia, bo szybko nadgarstek przestał mnie boleć :) . No i muszę częściej pisać, bo trochę zawaliłam :( . Ale nie martw się! Postaram się pisać częściej :) .

Maślaczek:

Słodkie zdjęcia :3. Tak w ogóle to te lody to nie śnieżki? xD

Dzięki :) . W sumie to nigdy się nad tym nie zastanawiałam xD.

MeCatze:

Jak ja tęsknie ja śniegiem... Śliczne zdj i lpski *-*!!

Ja też :( . W sumie już koniec lutego i niedługo wiosna, ale tęsknię, bo w tym roku było go trochę mało xD.  Dziękuję :) .

Marta2003:

fajne fotki ^^
Powróciłam :")
I robię Q&A XDD.
Może też zrobisz?
Pozdrawiam!

Cieszę się, że Ci się podobałay :) . Jestem bardzo szczęśliwa z powodu Twojego powrotu :) . I zauważyłam, że teraz piszesz nawet więcej niż wcześniej :) . Na pewno zadam Ci jakieś pytania ^^ . A i zrobię Q&A, jeśli ktoś chciałaby zadać mi jakieś pytania :) , więc jeśli chcecie Q&A napiszcie w kometarzach!!!

SAGIOFFICALTM:

Fajne zdjątka c:

Pozdrawiam~~ ^^

Dziękuję ^^ .


Wszystkim bardzo dziękuję za napisanie komentarzy pod ostatnią notką!

**************************************

Dobrze, a teraz czas na główny temat notki, czyli... Special na +2000 wyświetleń! Będzie to 20 faktów o mnie :D . Tak więc zaczynajmy!

20 FAKTÓW O MNIE

1.

Kocham piłkę nożną.


2.

Mam 75 figurek Littlest Pet Shop.


3.

Jeździłam konno.


4.

Moja ulubiona piosenkarka to Talyor Swift, jednak nie mam jej żadnej płyty, nigdy nie byłam na jej żadnym koncercie, a piosenek słucham z internetu xD.


5.

Kocham wszystko, co wiśniowe (stąd nazwa Wisienka LPS xD) .


 6.

Nie lubię pomidorów, ale lubię pomidorowe potrawy, np. zupę albo spaghetti xD .


7.

Mam uczulenie na kocią sierść :( .


8.

Nie mogę długo spać, bo później boli mnie głowa xD .


9.

W tym roku będę pisać sprawdzian szóstoklasisty.


10.

Mam najlepszą przyjaciółkę :) .


11.

Mam rodzeństwo.


12.

Nie mam ulubionego zespołu.


13.

Nigdy nic nie złamałam.


14.

Jestem katoliczką.


15.

Nigdy nie leciałam samolotem.


16.

Oglądam Wspaniałe Stulecie xD .


17.

Jestem praworęczna.


18.

Kocham czytać serię "Ania z Zielonego Wzgórza" . 


19.

Kocham zielony kolor xD .


20.

Mam całe "Zniszcz to pudło" , czyli "Zniszcz ten dziennik" , "To nie książka" i "Bałagan" autorstwa Keri Smith . Zaczęłam niszczyć tylko "Zniszcz ten dziennik" xD .

************************************

Chciałabym jeszcze napisać o akcji na blogu Mój Świat LPS. Polega ona na tym, że możecie napisać list do Juli (autorki tego bloga), a ona nam odpisze! Zachęcam wszystkich do udziału w akcji, mimo tego, że na na pewno wszyscy już o niej wiecie xD .

*******************************

A i ostatnio zauważyłam, że przybyło trochę nowych LPS'owych blogów :) . Są to:

Łał! Teraz mamy chyba już 15 LPS' owych blogów!

***********************************

Ok. To dzisiaj wszystko. Mam nadzieję, że special Wam się podobał ^^ . Jeszcze raz bardzo dziękuję, za tyl wyświetleń i przepraszam za moją nieobecność. Dziękuję <333 .

P.S.
Jeśli chcecie Q&A koniecznie napiszcie w komentarzu!

4 komentarze:

  1. Cześć! Świetny pomysł! Fakty bardzo ciekawe ^^ koniecznie zrób Q&A! Czekam bardzo niecierpliwie na następną notkę :**
    Pozdrawiam
    ~Marta2003
    PS: bardzo ci gratuluję 2.000 wyświetleń :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Q&A koniecznie <3
    Pozdrawiam, i gratuluję c:

    PS, ja też tak jakby mam bloga o LPS, więc nie tylko te osoby co wymieniłaś xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo blog!
    Poleciłam cb u mnie!;3
    motekkotka5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wreszcie do Ciebie zajrzałam =3 ^w^ Świetny post ^w^ Ja Q&A jestem już zmęczona po napisaniu 100 pytań u Julie... xd
    Pozdrawiam,
    ~Candy z bloga http://candyilps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń