niedziela, 17 stycznia 2016

20. Winter Photoshoot

Hejka!
Trochę mnie nie było, ale już jestem :) . Dzisiaj mam dla Was zimową sesję z tamtego roku. Zdjęcia robiłam razem z siostrą, więc są na nich też jej LPS. W każdym razie mam nadzieję, że sesja będzie Wam się podobać :).

*********************

Chciałabym jeszcze Was przeprosić, za to, że nie będę się zbytnio rozpisywać, ale nadgarstek mnie bardzo boli :( . Przy okazji nie wiem czy notki będą się pojawiać przez najbliższy czas, ale nie wiem, kiedy nadgarstek przestanie mnie boleć :( . No nic, tak to jest, gdy robi się konkurs na najszybszy ślizg na oblodzonym betonie... Mam nadzieję, że zrozumiecie. W każdym razie zaczynajmy!

************************************

WINTER PHOTOSHOOT


Tutaj LPS mojej siostry, czyli Miranda. Przy okazji widać kawałek rękawiczki xD .


 A tutaj Łapka (zimą w kapeluszu xD), śnieg i jakiś iglak xD .


Jan uczył się jeździć na łyżwach...


...i wjechał w zaspę xD .

Lux się z niego śmieje i pomaga mu wyjść z zaspy xD.



Czekoladka na takim... krzaku z trawą xD.



Nut siedzi na trawce ^^ .




Vaielet <333


Leyla ma lody...


...a Vailet też ma na nie ochotę.


Lody!!!


Tutaj Łapka i Madzia w śniegu :) .


Cytrynka i śnieg... znowu xD .


I oddalenie.


Czekoladka i Łapka w śniegu na tle jakiegoś iglaka xD .


Czekoladka <333 .


A tutaj oddalenie :D .


Nut patrzy z ukrycia...


...na lody, które zamierzają zjeść jego starsze siostry.
Znaczy... to one chcą zjeść lody, a nie lody je xD .



-Ja muszę mieć te lody!!!


Madzia zakopała się w śniegu xD.



Lody!


Jan spaceruje po śniegu :) .



A tutaj nieco inne ujęcie :D .


I moje ulubione zdjęcie z tej sesji <3 .


To zdjęcie też mi się bardzo podoba <3.


Leyla i Madzia na sankach :) .


Miranda na gałązce xD .


I na koniec zdjęcie grupowe :) .

*********************************

Ok. To tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że sesja Wam się podobała :) .
~Wisienka~
;*** 


5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia :))
    Mi tez sie podoba najbardziej podoba to 30 zdjęcie ;)
    Musiałas sie napracowac tyle zdjec 0.0
    A, i życzę zdrowia, żeby Ci wyzdrowiał nadgarstek bo musisz częsciej pisac ;3 w sumie to ja tez sie opuscilam ;D
    pazdrowionka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie zdjęcia :3. Tak w ogóle to te lody to nie śnieżki? xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja tęsknie ja śniegiem... Śliczne zdj i lpski *-*!!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne fotki ^^
    Powróciłam :")
    I robię Q&A XDD.
    Może też zrobisz?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjątka c:


    Pozdrawiam~~ ^^

    OdpowiedzUsuń